بسیج اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی_غیر انتفاعی خراسان رضوی در بیانیه‌ای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه و شهادت تعدادی از  سرداران و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۵۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، متن بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی_غیر انتفاعی خراسان رضوی  در پی حمله به کنسولگری ایران به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا والصدیقین 

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت تعدادی از  سرداران و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

این اقدام، نشان از شکست‌های سنگین و جنون آمیز رژیم جعلی و جنایتکار در مواجه با جبهه مقاومت است و سبب وحدت و یکپارچگی بیشتر جبهه‌های مقاومت اسلامی برای از بین بردن این غده سرطانی در منطقه خواهد شد..

بسیج اساتید دانشگاه‌های غیرانتفاعی ضمن محکومیت  اقدام جنگ طلبانه این رژیم، از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی و نظامی می خواهد شورای امنیت ملی با تدابیر حکیمانه اقدام مقتضی و سریع و بازدارنده را در پاسخ به این جنایت انجام دهند.

 راهپیمایی عظیم و سراسری روز قدس، امسال بسیار متفاوت‌تر خواهد بود چرا که خون پاک این عز‌یزان، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را بیش از گذشته متحد خواهد کرد و صدای ناقوس مرگ صهیونیسم جهانی را در سراسر عالم، به گوش همگان خواهد رساند، انشاء الله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار